
Huawei достигна до нов етап в развитието си с разширяването на своята Huawei Mobile Services (HMS) екосистема. Глобалната технологична компания отдава растежа си през 2022 г. на непрекъснатите иновации, които превърнаха AppGallery в един от трите най-големи глобални пазара за приложения и място за безпроблемно изживяване във всички моменти и на всички устройства за милиони потребители.
Ето някои от най-забележителните примери, в цифри, за разрастването на екосистемата на HMS през 2022 г. са:
HUAWEI Ads също набира скорост
Една специална част от екосистемата на мобилните услуги на Huawei, която бележи значителен ръст през 2022 г., е HUAWEI Ads, търговската платформа за устройства Huawei, която позволява на разработчиците и рекламодателите да се насочат към повече от 730 милиона потребители на устройства Huawei. Компанията работи в тясно сътрудничество със своите партньори, за да им помогне да монетизират своите приложения и да предлагат промоции, които насърчават по-голяма ангажираност с приложенията.
Сред постиженията на HUAWEI Ads:
„AppGallery винаги е бил в основата на нашата HMS стратегия. През изминалата година разширихме броя на приложенията, интегрирани с HMS Core в нашия магазин, и успяхме да повишим качествения трафик за други ключови услуги като Petal Search, Petal Maps, HUAWEI Assistant, AI Search и нашия HUAWEI Browser,” коментира д-р Хайме Гонзало, вицепрезидент на Huawei Mobile Services Европа. „Заедно с HUAWEI Ads, тези елементи са от съществено значение за нашата взаимосвързана HMS екосистема. Те са проектирани да работят в оптимална синергия, за да подкрепят бизнеса на нашите партньори разработчици и да предоставят незабравимо и приятно изживяване на милиони клиенти всеки ден. И това е само началото, тъй като ще продължим да надграждаме върху качеството на нашия новаторски подход.“
В Европа бизнес визията на Huawei за Huawei Mobile Services (HMS) е комбинация от иновативни устройства и екосистема за сътрудничество. Това е добре илюстрирано в неотдавнашното представяне на пазара на Mate 50 Pro и серията смартфони Nova 10, които се основават на множеството услуги, поддържани от HMS екосистемата. В допълнение, HUAWEI Health, който вече обслужва повече от 400 милиона потребители по целия свят, използва средства за синхронизиране, за да споделя данните от тренировки с различни фитнес приложения, достъпни от AppGallery. Само приложението HUAWEI Health има 97 милиона активни месечни потребители (увеличение със 17% на годишна база), 13 милиона (увеличение с 20%, на годишна база), от които го използват за проследяване на спортните си дейности, докато 16 милиона (увеличение със 17%, на годишна база) анализират техния сън и 26 милиона (с 17%, на годишна база) го използват за проследяване на основните здравни показатели.
Растежът на HMS също отразява разрастването на компанията през изминалата година. Марката Huawei, която в момента се оценява на 71,2 милиарда долара, отбеляза глобален ръст от над 28% на годишна база. Това издига Huawei до номер девет в класацията на марките Global 500, според BrandFinance.[1]
Компанията е инвестирала 17,5 милиарда евро в научноизследователска и развойна дейност, което и отрежда първото място по отношение на патентни заявки и я прави най-добрият патентен заявител в Европа през 2019г. и 2020г.[2]
[1] https://brandirectory.com/rankings/global/table
[2] https://www.epo.org/about-us/annual-reports-statistics/statistics/2021/statistics/applicants.html
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.